Kvälls babbel

Jag har några lediga dagar nu, jobbar första gången på torsdag morgon. Väldigt skönt och välbehövt ska jag säga efter olyckan i fredags. Jag är fortfarande väldigt öm i nacken, framför allt om jag gått ett tag. Hoppas det lättar snart annars får jag gå tillbaka till läkaren och be de röntga.
Idag körde jag bil för första gången själv, måste säga att det var ganska tufft.
Bilen jag kör nu är mammas, inte alls bekväm, och det är inte bara för att min var automatare och detta är inte men den är inte bekväm att sitta i eller nått. 
Jag har så dåligt samvete och känner mig liksom allmänt kass. Men jag har mycket bättre förståelse för andra personer som krocka på det sättet jag gjorde. Herregud alltså ska inte kommentera någon mer.
Jag bara önskar och hoppas nått så innerligt att "min" bil går att laga. I freakin' love that car dude!
Om inte annat så borde väl detta hänt av en anledning? Ska jag vinna på lotto eller kommer nåt annat mycket bra att hända? I sure do hope so 'cause I need it real bad.
I morgon måste jag in till stan och försöka hitta en klänning till min farbrors bröllop på lördag. Dock har jag inte den blekaste om vad jag är ute efter. Långkläning? Ovan för knäna längd? Gossh! Håll tummarna för att jag hittar nåt bra som inte är för dyrt! Skor har jag klart, bröllopet ska vara i deras trägård så antingen blir det mina kilklackar från Turkiet eller så skojar jag till det med mina lila converse beroende på vädret och om det regnat innan eller inte.
Just nu sitter jag och väntar på att Jersey shore ska laddas. Har aldrig kollat på det innan men har sett det 1-2 gånger nu på  kvällen på mtv så har fastnat för det några säsonger sent.
Med tanke på det så måste jag kolla om man kan se söndagens avsnitt av Jerseylicious än. Looove it! Tracy vs Olivia. Crazy times!
Min mamma är för söt. Hon skällde på mig igår och sa att nu mer än någonsin skulle jag behöva komma iväg så hon tycker jag ska tjata på mina vänner och boka resa, haha! 
Jo men visst va. Nej nej jag väntar lite med att boka eller ja prata med mina vänner om det. Så kan alla se att man har pengar så kan man hitta lite halv sista minuten också kanske? Det hade suttit som en smäck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0