Piss fredag!!!

Aff vilken jävla piss helg jag har haft! Eller ja, fredagen vart värst av hela helgen.
Skulle köra hem från jobbet och vad händer? Jo jag krockar!!!!! Alltså jag fattar fortfarande inte.
Ska inte gå in på detaljer eller liknande men jag är glad att jag bara är öm i nacken och ryggen. 
Önskar bara att min bil går att laga.
I går var jag på travet med Emilia, Vladde mfl. inga pengar vunna dock. Men jag hade trevligt! På kvällen var det meningen att jag skulle hem till Emilia där det skulle va fest. 
Men jag kände mig väldigt instabil igår. Kunde bara sätta mig rakt upp och ner och gråta så kände att jag hade nog bara dragit ner stämningen så jag stannade hemma. Välbehövt känner jag idag. 
Mamma sa det att det är inte konstigt att jag kände mig så igår, hade nog vart med konstigt om jag inte känt så.
Idag känner jag mig bättre. Har smält lite vad som hänt. Känner dock att jag mår lite taskigt. Dels för vad som hände, för bilen och ja bara allmänt.
Det positiva i det hela är väl att jag måste köra den andra bilen nu som är manuell, har inte kört manuell bil sen den 21 juni förra året (då jag tog mitt körkort). 
Mamma tvingade mig köra bil igår bara för att jag inte ska bli rädd för det.
Det är lite retliga pengar bara med självrisk o sådär nu på sommaren. Dock har jag så underbara föräldrar så
jag kommer inte behöva betala allt själv.
Så det verkar som att jag kan resa ändå detta året.
Men snälla håll tummar och tår för att min bil går att laga. Eller min och min det är mina föräldrars men det är bara jag som kör den. Det är min lilla älskling verkligen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0