Sommar älskade sommar

Hur underbar är inte känslan av att veta att värmen stannar även om det kommer en regn skur? Man kan ha shorts på sig även om det regnar. Man vaknar upp på morgonen och det är varmt i rummet och man vet om att det är varmt ute.
Aw vad jag älskar sommaren. Jag älskar värmen och jag mår så bra av solen.

4 veckor framöver har jag inte så mycket jobb. Det är både positivt och negativt, det är under de typiska semester veckorna då de flesta av kompisarna har ledigt. Men det är också pengar man går miste om.
Jag måste tänka mig för och inte ta en massa onödiga fikor utan fika hemma istället eller liknande.

I morgon har jag en ledig dag och ingen bil så i morgon hoppas jag på sol så att jag äntligen kan få sola. Har jobbat långa pass varje gång det verkligen vart sol väder. Håll tummarna! Vädret på text tv sa att det skulle bli regnskurar och åska.
I värsta fall får man väl ta en film dag men cocos oljan lockar!


Bild från Alanya -08





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0