Torsdag

Har bara en dag kvar av ledighet sen jobbar jag lördag-torsdag. Synd bara att solen inte vart på min sida och hoppat fram ordentligt. Denna sommaren har verkligen inte vart bra, visst vi har hela augusti kvar men då har jag mer arbetstider så ja. Skulle inte förvåna mig om jag har den oturen att det blir varmt igen när mina tider börjar komma igång, haha. Våra arbetskläder är sååå varma, jag avskyr dem. Byxorna andas inte och piké tshirten är tjock. Blö men det är bara att stå ut. Det är skönt att ha arbetskläder dock, slippa tänka på vad man ska ha på sig varje gång man ska jobba.
Jag ska ta bussen vid 21 och möta Madde på bussen så ska vi ta någon cider. Båda jobbar hela helgen så man får unna sig en liiiten utekväll idag. Hälsa på Michael på James rockbar och kolla läget. Snacka lite skit.
Ne om man skulle dricka lite cola och låta mobile ladda lite? När ska de uppfinna en smartphone med bra batteritid och bra batterihållning?
Ha en trevlig torsdagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0