Äntligen hittat klänning

Dåligt av mig att inte ha bloggat på länge.

I helgen hände det inte så mycket egentligen. Blev en liten utekväll med Dino i fredags dock vart vi båda trötta så vid 1 tiden begav oss vi hem. Men nöjda med kvällen.
Jag började i fredags bli lite snuvig oså och i lördags vart det värre såklart. Men lite spontant körde jag in till stan vid 23 och mötte min vän Sarah så tog vi en nykter vända på tre hjärtan och b&b. Väldigt roligt måste jag säga.

Frågan är dock om det var så smart för nu är jag jätte förkyld och har jätte ont i kroppen. Tar jag panodil är det okej men utan panodil värker benen sönder.

Dock så åkte jag och mamma upp till eurostop en sväng idag så jag skulle komma ut lite vilket var sjukt bra för jag hittade klänning till bröllopet! Yey!! Jätte fin i någon lila aktig och spets. Bild kommer när jag hämtat den på fredag, eller ja min moster eftersom jag jobbar. Den kostade lite mer än vad jag tänkt mig så jag hämtar den när jag fått lön i stället för att leva urfattigt de sista dagarna.


Nu ska jag bädda ner mig. Sov så gott och ha en bra tisdag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0