En bra dag!

Idag har jag haft vårkänslor. Förkylningen är på rätt väg och jag har inte ont i kroppen längre, eller jo lite benen men inte så farligt. Trött är jag med men det klarar man sig med.I alla fall bestämde jag mig att vara hemma från jobbet idag med för att vila upp ordentligt.

Så vid 12 åkte jag in till stan och mötte upp Dino så blev det lunch på bulls. Biff stoganoff, gud så gott! Jag och Dino rullade typ fram efteråt. Sen gick vi till Sandys och tog en kaffe eller ja jag tog en chailatte. Sen gick vi bara runt i stan, vi gick inte alls in i många affärer utan vi gick i solen och snacka skit. Sjukt härligt! Sen gick vi hem till han och fikade lite till. Mycket bra dag! Jag har vart på otroligt bra humör.

Det absolut bästa vårtecknet i Halmstad och ja det som verkligen visar att våren är påväg, Bull's utesevering hålls på att byggas upp. Can't wait! 1 april är det premiär.

I morgon ska jag i alla fall till jobbet. Först är det lite tillstånd på jobbet för de nya ägarna så ska vara där vid 10 men börjar jobba 11:30-20.


Hemma hos Dino i eftermiddags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0