Grattis!

Stort Grattis till min vän Jenny som fyller 20 år idag!

Igår började kvällen med att jag, Jenny, Johanna och Henrik stack till Wild West och käka. Väldigt gott!
Vid 22 tiden kom Dino och strax efter åkte vi mot stan, dock åkte Johanna och Henrik hem. Vi gick till bulls och tog en cider och en shot. Vi stack bort till Dinos pappa och tog en öl och vid 00:45 begav jag och Jenny oss mot tre hjärtan. Skön musik och trevligt folk som var där. Det är så kul att ha henne hemma!

När det stängde mötte jag upp Christer och tog en taxi hem. Vi stod och disskutera det att bussen hem dit vi bor går 02:35. Men klockan 2 skulle man ställa fram klockan till 3 vilket betyder att klockan aldrig var 02:35, när gick bussen då? Ja bra tankar man har i taxi kön.

Shit va kallt det var inatt. Jag längtar väldigt mycket tills man kan ha linne och shorts klockan 4 på morgonen! Men det positiva är att sakta men säkert så är vi påväg åt det hållet. Jag önskar bara att det är varmt och skönt på påskafton då min moster gifter sig.

I morgon ska jag träffa Emilia, vart längesedan. Saknad!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0