Helgen

Alltså, killar/män när de blir sjuka. Man kan inte annat än skratta. Min pappa har åkt på influnensan så satt jag på mitt rum i förmiddags och så här jag bara hur han ligger och ojjar sig så jag frågar mamma vad han håller på med och hon svarar: tycker synd om sig själv. Sen satt vi i köket jag och mamma och höll på med fotoalbum så hör man hur han börjar sjunga "ingen förstår hur dåligt jag mår" så börja han hosta. Jag kunde inte låta bli så jag börja as garva.
En annan sover och kollar på tv när man är sjuk.

Igår blev det bowling och biljard för min del. Väldans trevligt, jag vann ju också, eller inte.. Bowlade med Johanna och hennes pojkvän Henrik som var här över helgen. Kul att lära känna honom, det är ju ändå en närma väns pojkvän. Hon är så glad Johanna, hon bara lyser när hon är med honom eller pratar om honom. Väldigt roligt att se!!

Idag har jag bara suttit hemma eller ja fram till 15:30 då de ringde från jobbet och fråga om jag kunde komma och jobba eftersom det var en som ringt och sjukanmält sig. Självklart, hade ändå inget annat för mig så jobbade det folk idag med som man kan ha väldigt kul med på jobbet. Inte bara jobb liksom utan man kan sitta och snacka oså.





 
                                                                                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0