Många strumpor rikare

Ledig måndag. Har vart inne på stan och lämnat in bilder på framkallning. Hittat album som jag ska sätta in bilderna i. Sedan har jag vart på gekås en sväng. Dock blev jag lite besviken. Kändes som att där inte var nått alls. Jag köpte ett boxarlinne bara, 18 par strumpor, vanliga, ankel och ballerina strumpor eller vad man ska säga att de är och7 par trosor i alla regnbågens färger. Intressant va?

Jag var lite klantig med. Skulle köpa ansiktskräm, dag och natt till både mig och Sofie så jag gick runt och kolla och testade en på handen. Jo men man blev mjuk och go och den vart inte kletig så länge så dem köpte jag till både mig och henne..  NU upptäckte jag att det var anti wrinkle.. Klantarsel är vad jag är. Äsh jag kommer använda mina i alla fall. Har haft en anti wrinkle innan, sjukt bra för man blev verkligen len i ansiktet. Får se om Sofie vill ha sina annars har jag dubbelt.




Ps vädret fortsätter att bli bättre. Inte lika kallt på dagarna längre. Vad betyder det? Jo man kan ha conversen på utan att frysa benen av sig. I LOVE IT!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0