Regn är bättre är snö

Regn är i alla fall bättre än snö. Ja det regnar ute men hellre det är snö. Regn är väl tecken på vår i Sverige?
Igår fyllde jag 21 dock jobbade jag 12-19:45 men när jag kom hem åt jag och mamma pizza eftersom pappa och min lillebror inte var hemma.
Jag ska jobba 12-19:45 idag med sen är jag ledig fredag-tisdag. Ska bli ganska skönt. Ska försöka hitta lite kläder. Jag behöver verkligen lite nytt. Vi fick ju rikspresentkuponger på 1500 från Swedavia i fredags eftersom vi ska byta ägare från och med i morgon.

Jag försöker få tag i arbetsförmedlingen med, eller ja en viss person där. Har fått brev om att jag ska komma dit men kan inte den veckan eftersom jag ska på ramputbildning då. Så typsikt att man måste fortsätta kontakta arbetsförmedlingen bara för att man inte är heltidsanställd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0