Trrrrööööttt

Alltså jag är så trött på att vara trött hela tiden. Sover jag 10 timmar är jag trött 1-2 timmar efter jag vaknat, sover jag 8 timmar är jag trött 1-2 timmar efter jag vaknat, sover jag 4 timmar är jag trött efter 1-2 timmar när jag vaknat. Det är inte kul alls. Mamma tjatar på mig att ta mina vitaminer men jag tror inte det kommer hjälpa helt 100.. Visst jag kan väl lära mig dricka kaffe men det är ju bara en korttids lösning.

Ps saknas det r här och var så är det fö att man typ måste slå på tagenten för att ett r ska komma.

Från en sak till en annan.. Jobbet igår var lite halv segt. Eller ja det var en lång dag, nog därför. Vi hade en avtackningscermoni som började vid 10 eftersom vi ska få nya ägare. Så Swedavia var där och hade avtackning. Vi anställda fick rikspresentkort på 1500 av dem, otroligt snällt. Tack! De gällde i väldigt många butiker med. I like.
Något annat kul är att min chef frågade mig och en annan tjej på jobbet om vi vill gå ramputbildningen v 15. Båda sa ja! Mycket mer olika arbetsuppgifter. Det man gör på rampen är ex, lasta in och ur väskor från flygplanen.

Ikväll ska jag ut och äta på wild west och sedan göra stan. Hoppas på att möta upp alla mina fina i stan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0