Ut och äta

Vad händer?! Så ledsen jag blir, från sol och plusgrader till snöblandat regn?!!!!

Idag har jag jobbat 5:30-10. Sen när jag kom hem segade jag bara med att göra mig i ordning. Käkade lunch och somnade och nu sitter jag här. Har ont i öronen och ont i halsen, buhu. Ne okej inte riktigt men lite irriterande är det. Ikväll ska jag käka på wild west med Johanna. Vi ses inte så mycket längre sen är jag sugen på att gå ut och käka så varför inte unna sig att göra det någon gång då och då? Ska bli sjukt mysigt och gott. Jag har ju inte så mycket tid att göra av med pengar på annat så.

Efteråt ska jag och om Johanna vill åka en sväng till Emilia. Har inte sett henne på så sjukt länge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0