Grått och trist

Hur mår ni i detta gråa, regnigs trista vädret? Det har vart såhär i 3 dagar nu. Fast jag har hellre regn än blåst faktiskt.
Jag har jätte lite jobb denna veckan. Jobbade morgon igår, 530-10 och idag 1515-1945 sen jobbar jag inte förrän på söndag nästa gång. På detta var jag ledig lördag-måndag.
Påskhelgen har dock vart bra. Lugn och skön. Var ute en liten sväng i lördags, trevlig var det. Vart lagom med folk ute tyckte jag, trodde nästan det skulle vara knökat.
Snart kommer min fin fina Jenny hem! Hon är ute och reser och har varit för länge nu. Jag saknar henne massor men tur att facebook finns så man kan maila lite.
Har gjort en chailatte här hemma som jag sipprar på i hopp om att min huvudvärk ska försvinna.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0