Onsdag jobbdag

Onsdag kväll och dagen har bara bestått utav jobb, 13-2030. Dock fick jag sluta en halvtimma tidigare, kordinatorn sa det att de behövde ingen som vaktade telefonerna under rasten idag så.
Det var ganska lugnt på jobbet idag, inte speciellt många passagera på de avångarna som gick under dagen/kvällen.
I morgon ska jag på ett snabbt läkarbesök vid 10 sedan fika med Madde och Amelia kl 11 och vid 13 ska jag äta lunch hemma hos min moster med henne och mormor. Stekt fläsk med löksås skulle det bli, mums.
Jag jobbar 1515-1945 i morgon och sedan har jag två morgon pass dock börjar jag en timma senare än vanligt, 630.
Här är en bild på väskan jag fick i födelsedagspresent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0