Söndag

Gråa trista söndag. Har regnat och vart grått idag. Har dock jobbat mellan 13-20 så har
Jag fyllde år i fredags, 20...2 fyllde jag. Jag började fira min födelsedag redan i torsdags natt. Jag och Dino var på premiären av Bull´s uteservering. Vi var där redan strax efter 18 så vi gick vidare redan vid 22 och mötte lite fler vänner. Det slutade med att jag var hemma vid 4 på morgonen. Var dock en bra start på min födelsedag. 
När jag vaknade så hade mamma och pappa lagt presenterna vid min säng då jag inte ville att de skulle sjunga.
Jag fick pengar, en ny pandora berlock och en väska som jag kollat in länge. Ska ta en bild i veckan. 
Det är en butik i här Halmstad där jag sett den, den är i alla vårens färger jätte läcker. Det bästa är att affären har bara tagit in en av den så det kommer nog kanske bara vara jag som kommer ha den i stan hihi.
Igår så åt jag, Dino, Christer, Hanna, Madde och Amelia på Wild West, firade mig. Så god är maten där. Jag åt oxfile fajitas, som vanligt. Så gott! Ribsen där är goda men till det får man coleslaw, dollarchips, aioli och bearnaise och jag tål ju inte ägg som 3 av 4 kan jag inte äta.
Vi tog en liten sväng på stan med men blev inte all in för mig eftersom jag jobbade idag. Alla var lagom liksom.
I morgon är jag ledig och vet inte riktigt vad jag ska göra, tror i alla fall att jag ska träna och sola lite på morgonen.
Ni får sova så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0