22, snart 21 dagar kvar

Då var vi här igen. Första kvällen på nya veckan. Jag känner verkligen att tiden går för snabbt, den bara springer iväg. Visserligen så vill jag att tiden ska gå snabbt, i alla fall så tycker jag att de närmsta 22, snart 21 dagarna ska gå snabbt. Längtar sååå mycket efter semester och till Alanya.

Jag åt lunch med min moster idag, vi unnade oss pizza såhär på en måndag. Det är skönt med lite kvalitetstid tycker jag. Jag har alltid stått väldigt närma min moster men när hon blev tillsammans och flyttade ihop med min granne så gled vi ifrån varandra då jag och min granne inte alltid går jämt ihop, tyvärr.

Jag skulle egentligen ha varit ledig idag men fick ett jobbpass, 15-1945. Behövligt då jag helt plötsligt har jätte lite tider. Samtidigt är det dock lite självförvållat då jag är så satans trött på 4,5 timmas passen. Får se om man kan ställa lite krav när vissa av timmistjejerna börjar plugga igen..
Jag MÅSTE dock börja söka annat. Men det är verkligen så svårt för jag vet verkligen inte vad jag vill. Phu säger jag bara, får ångest bara av att tänka på det..

Tänkte bädda ner mig nu, ledig imorgon så tänkte gå upp i tid och städa för att sedan fixa naglarna och senare på eftermiddagen fika med mina kusiner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0