27

Ligger just nu i soffan och kollar på oskyldigt dömd på kanal 7. Jag gillar sådana serier, kriminaldrama, thriller. Framför allt en serie jag älskar och är fast i är pretty litte liars, drama, thriller, skräck. Om ni inte sett sen, se den!

I måndags så var det sista måndagsklubben. Var en grymt rolig kväll. Jag var nykter och Dino drack bara lite. Vi dansade i typ 3 timmar. Nu är det bara att längta till måndagsklubben 2013!
Idag har jag tagit det lugnt, gymmade i morse sedan var det bara slapp hemma. Madde kom en sväng så kollade vi i taxfree katalogen så ska bara beställa nu med så är förfesten på hotellrummet kirrat. Som jag längtar, 27 dagar kvar.

Jag har vart ledig igår och idag och är faktiskt ledig imon också så ska fika med Madde och Jenny imon vid 13 sedan ska jag och Madde åka och köpa oss en varsin digitalkamera. Har hittat en som jag gillar och verkar bra. Kollade med pappa också och han sa med att det är nog en bra kamera. Inte så dyr heller, 1090:-. Lagom pris tycker jag faktiskt.

Visar imon eller senare i veckan hur bilderna blir och skriver om jag är nöjd!


Bild från måndagsklubben i måndags. Eller ja påväg från måndagsklubben!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0