Veckorna går så snabbt

Åter en helg har passerat och i morgon är det ny vecka. Tiden och veckorna går så sjukt snabbt ändå så känns det som en evighet till 4 september och semester. Nu börjar jag verkligen känna att jag behöver vara lite ledig. Jag har ju inte vart långledig sen i september förra året.. Denna helgen har varit ganska lugn. Slutade 20 i fredags så hade vara en hemma kväll. Igår lördag var jag faktiskt ledig så gick i stan med mamma. Köpte en vinrödkjol på cubus för 129:- och en behå på twilfit för 149:- bara. Kjolen som jag köpte har jag redan i svart men den är så skön så det fick bli en till. Kanon färg till hösten. Svarta strumpbyxor, vinröd kjol, ett par snygga stövlar och en snygg top till. På kvällen blev det utgång med Christer och Dino. Lugn men rolig utgång! Idag har jag jobbat 1330-1830. Silken jäkla avgång vi hade precis när jag börjat. Har aldrig vart med om liknande. Stressigt och svettigt! Nu ska jag bädda ner mig och kolla lite på tv. Börjar inte förrän 13 imon så jag ska unna mig en liten sovmorgon. Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0