2/1 -12

Andra dagen på nya året. Jag har jätte lite jobb denna veckan. Till och med ordinare har få timmar. Vi har inte så mycket flighter denna och nästa vecka så. 
Ganska skönt att vara lite ledig men samtidigt går man miste om pengar. Jag måste verkligen få tummarna ur och söka. Men det var som jag sa till Emilia idag under vår lunch, hur lätt är det att söka jobb när jag inte vet vad jag vill? Ack ack, det är inte bara jag som har de problemen. Vi får se hur allt löser sig i slutändan.
Som jag skrev så har jag lunchat med Emilia idag, hon fick även sin julklapp. Hon blev mycket glad! Verkade som i alla fall så det känns bra!
Nu tänkte jag kolla om senaste avsnittet av pretty little liars har kommit upp, det har vart uppehåll lääänge nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0