Dålig uppdatering

Shit pommfritt jag har inte bloggat på länge.
Vad har jag gjort istället? Bra fråga.. Latat mig, jobbat, hängt med vänner.
Min lillebror fyllde år i fredags så i lördag firade vi honom. Han fick ett spel till xbox360, ett amerikanskt fotboll spel av mig sen fick han bara pengar. Han har köpt en bil för 3000 typ som han ska rusta upp då han går fordon på gymnasiet.
På kvällen gick jag ut och åt på wild west, såå gott det var. Åt det vanliga, oxfile fajitas. Yummy! Ska äta där igen den 28:nde då vi ska fira Marika. 
Hon var här idag och chillade. Vi pratade lite om resa, hihihihi. Ohh vad jag vill resa i år igen! Bara till att spara spara och spara!! Ska göra upp en budget för mig själv. 
Tur att jag inte köper kläder så ofta då jag har uniform på jobbet. Litet + i alla fall.
Ne ska inte börja ordbabbla. Ska bädda ner mig i min nybäddade säng. Städade, dammtorkade, dammsög och bytte sängkläder efter Marika var här. Så fräscht det känns nu och jag kan lägga mig med gott samvete!
Jag och Marika för 2-2½ årsedan tror jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0