God natt!

Hallelihallelå! Hur är det denna torsdag kväll?
Kan börja med hur min onsdag var? Började dagen med att gymma 1½ timma med Madde. Riiiktigt gött, körde armar/bröst och rygg/nacke. Har liiite träningsvärk idag måste jag allt erkänna. 
Sprang lite med men får så ont i fötterna. Får ont i fötterna bara jag är ute och går. har köpt ett nytt par träningsskor och de hjälpte icke. Får ont insidan, hålfoten. Aj aj.
Jobbade sedan 1515-1945. Jag och Madde åkte sedan till James en kväll, vart quiz men vi hade inte så kul så vi åkte hem igen. Fjontade oss lite i bilen, körde en sväng på hemvägen och sjöng.
Idag har jag inte gjort nått speciellt alls förutom att jobba. Dock vara 4,5 timma idag med. Men det är bättre än att vara arbetslös. Har ju långpass då och då, som på söndag ex 12-1930.
Ja det var min sammanfattning på mina två dagar. Inte jätte intressant kanske.
Denna helgen händer det inte så mycket. Dels så är lönen i stort sätt slut. Sedan ska jag ju jobba på söndag och sen så ja händer det ingenting?
Nu ska jag ta ut linserna och borsta tänderna och bädda ner mig. 
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0