Kronjuvelerna

Hallå i stugan!
Hur har helgen vart hittills? Lång helg och allt. 

Jag var ute en kväll igår. Den började hos Dino då det blev lite skitsnack och vin. Vi bar vid 00 tiden oss in mot The corner där det blev cider någon drink och lite dans.
Vid halv 2 tiden gick Dino hem och då hade de andra redan gått mot James rockbar så jag gick det med och träffade lite andra kompisar och snacka skit med. Bussen hem ska gå 2:40 så jag var där i god tid, vid strax efter 2:30. Stod där och frös och frös men ingen buss kom. Som tur är så stod min gamla klasskamrat där med mig som skulle ta samma buss. Vi gick in på hlt.se hemsida för att se så att bussen verkligen gick och där stod det kraftig försening så den gick vid 3:00 istället.. Så retligt att stå där och frysa!
Jag hade dock en trevlig och bra kväll!
Idag har jag bara tagit det lugnt hemma, har dock inte vart bakis eller nåt bara lite trött eftersom man kom hem senare än man räknat med.
Nu på kvällen hyrde jag, mamma och pappa film.
Kronjuvelerna.
Handling:
Fragancia anhålls för mordförsök på direktörssonen Richard Persson. Under polisförhöret rullas hela hennes fantastiska och märkliga livshistoria upp. Vi följer henne igenom den fattiga uppväxten, via mötet med den stora kärleken, ishockeystjärnan Pettersson-Jonsson, fram till den ödesdigra natten där historien tar sin början.
Filmen är 120 minuter lång men det märker man inte av utan det är underhållande 120 minuter Jag tyckte filmen var väldigt bra och en sådan film som jag i alla fall kan se flera gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0