Kvällshelgfikor!

Waaaddaaappp?! Ljuva söndag. Okej då jag avskyr söndagar. Värsta dagen på hela veckan, ärligt det händer ju ingenting!
Vad gör man då? Jo jobbar och tjänar lite dinero. Det var slappt på jobbet idag. Från 14:10-17:30 så hade vi inget att göra. Jag gick parkeringsrundan, skönt väder men det tog bara 30 min sen så gjorde jag som alla andra, flummade runt. Söndagar är en slappe dag på jobbet även om vi gör det vi ska så ja ni fattar.
I fredags tog jag en kvällsfika med Dino. Hade supertrevligt! Är så glad att vi är tillbaka i samma vänskap!!
Efter fikan gick vi till Bongo's Bodega som vår vän äger. Ingen av oss hade fått tummarna ur att gå dit än så vi gjorde det nu. Dino tog någon öl och jag apelsinjuice så snacka vi skit.

Jag gillar det här "nyktra" livet. Visserligen började det med att jag inte alls mådde bra och hade inte lust att göra något men nu när jag mår bättre så är det faktikst nästan roligare att fika och snacka skit än att ränna runt på stan. Sparar ju lite pengar på det med. Jag och Dino prata om att köpa lite spel och ha spelkvällar hemma och köpa hem vin istället.
Mycket bra plan av oss!
Igår hängde jag med Madde, hon bjöd på mat. Potatisgratäng och kotlett. Yummy!
I morgon är jag ledig men ska till arbetsförmedlingen. Dock gillar jag faktiskt min handläggare där så känns ok. Hon är väldigt bra och lyssnar och försöker verkligen hjälpa en så att jag också ska bli nöjd liksom.
Skönt att det finns sådana på arbetsförmedlingen också!
Nu ska jag dock bädda ner mig, sov gott!
Jag och Dino för något årsedan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0