Slapp dag

Så har yttligare en dag passerat och jag har inte gjort mycket alls.
Har haft jätte svårt för att somna nu några kvällar så låg och drog mig länge idag efter att klockan ringt. Gick upp och gjorde mig i ordning och stack och handlade mjölk som var slut här hemma, köpte nässpray till mamma och lämnade på hennes jobb med.
Värmde till mat och kollade på senaste pretty little liars.  Så bra, har väntat länge på att det skulle starta igen. Det är en drama, mysterie, thriller serie. Rekomenderar den starkt!
Har jobbat 4,5 timma idag med. Slapp dag, hade bara 2 avgångar. Fick dock vara ute i slutet av kvällen och jävla va blöt jag blev. Fryser nu men är ju bara för man suttit 30 min i bilen hem i blöt jacka, blöta kläder och skor.
Tänkte bädda ner mig snart och se om jag kan somna i tid idag. Det konstiga är att jag är verkligen trött men kan inte somna.
Ska i alla fall vara med Emilia i morgon innan jag ska till läkaren 14:30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0