6/1-12

Ack har inte bloggat på ett litet tag, skäms på mig!
I onsdags hade jag "massa" att göra. Började dagen med att åka till Emilia och snacka skit. Vi åkte till Vladdis grav där gravstenen har kommit upp, väldigt fin.
Efter vi varit där så åkte vi hem en sväng till Vladdes familj och var där en stund. Jag kunde inte vara där så länge då jag hade ett läkar besök. Går dock inte in på det.
Efteråt så åkte jag hem en sväng till Christer och tog en kopp te sedan hem en snabbis och byta om för att sedan gymma lite med Madde.
Igår fikade jag med Sofia och Dino en sväng. Perfekt att fika när det är pissväder ute, regnade igår.
Jag längtar väldigt vädligt mycket efter sommaren, sol och värme!
Häromdagen hade jag på mig en ny tunika från mandeldesgin.se. Jätte fin och snabb leverans. Beställde den 30/12 och fick hem den 2/1.
Min saknade vän♥




Jag ska snart börja göra mig i ordning. Ska hem till Dino och sedan ut en sväng ikväll.
Har inte vart ute på ett tag så blir kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0