God morgon!

Söndag morgon och jag har legat och dratt mig den senaste timman. Jag mår mycket bättre med min adhd medicin men när man tagit den så tar det 30-40 min så har den kickat in så kan man inte sova mer. Man måste ta den tidigt också annars kan man inte somna för natten. Men det är värt det! Igår kväll hade jag en hemmakväll, mina föräldrar var hos mina grannar så jag och lillebror kollade på en film, Trust. En väldigt bra, hemsk film men sevärd. Handlar om en 14 årig tjej som chattar med en kille som först utger sig för att vara 16 berättar att han ljugit och säger att han är 20, berättar igen att han egentligen är 25. De bestämmer mig för att ses och ja som ni kanske redan räknat ut, han är inte 25 heller. Jag tycker att den var bra och sevärd! På nått sätt tycker jag att den borde visas skolor vid 13-14 års ålder.. Idag har jag ett jobbpass 1330-1830. Tidtabellen för flygen gå ner på sommaren och framförallt i juli så lite kortare pass och mindre tider denna månaden. Jag är dock ledig måndag och tisdag. Edona behövde byta sin onsdag mot min tisdag så 2 dagars ledigt i rad tackar man inte nej till. Jag jobbar hela nästa helg också så. Ha en mysig söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0