Fika måndag

Denna veckan har jag jätte lite jobb tider, jobbar bara två dagar. Så idag vart jag ledig och passade på att åka in till stan och kikade lite. Vart tvungen att köpa en ny behå, hade bara två så gick den ena sönder och att bara ha en känns lite ofräscht..
Jag fikade även med Hanna. Vi lyckas nästan alla hitta en tid som funkar då vi jobbar så olika tider och båda jobbat helg. Men idag fick vi ihop det så fru vart jätte trevligt. Imorgon kommer hon hit efter jobbet och ska klippa min mamma ock toppa min lugg. Jag skulle egentligen jobbat imon kväll men Edona ville byta så jag jobbar onsdag kväll i stället.
Nu ska jag kolla på ett avsnitt av unga mödrar sen försöka sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0