Nerbäddad efter utekväll

Det har gått några dagar sedan jag uppdaterade. Jag fick ett förlängt jobbpass i torsdags istället för att jobba 12-1945 så jobbade jag 830-1945. Riktigt skönt jobb pass, man håll igång hela dagen och tiden gick snabbt.
Jag jobbade även idag, lördag 7-1130. Tar alla timmar jag får då jag nästa vecka bara jobbar 2 dagar varav ett 4,5 tim pass..

Nu ikväll så har jag och Lollo vart ute. En lugn ute kväll har det blivit. Väldigt trevligt!

Dock har jag det här klassiska klädproblemet. Känner mig liksom inte fin. Har alltid samma kläder. Jag är ju just nu i min "kamp" med att gå ner i vikt så snart kan jag köpa vilka kläder jag vill och kunna känna mig fin.

Längtar så efter sommaren, bara ben, shorts, tunika, klänning, kjol. Och så klart ett par converse!!

Sommar kom snart du är saknad!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0