Tränat

Jag ligger i sängen och är såå seg. Jag gymmade igår, körde armar och rygg då och idag körde jag ben och lite mage. Är riktigt seg nu. Har inte gymmat på länge, behöver verkligen komma igång igen. Med tanke på mitt jobb så måste jag gymma för att slippa ha så ont i ryggen. Har haft problem med den länge och måste träna för att slippa ha så ont.

Igår kväll efter gymmet åkte jag hem till Alexandra och Christian. Kidnappade deras underbara lilla Maja lite så hon fick sitta hos tant Sarah nästan hela kvällen!

Idag åt jag lunch med dem och vi gick och kolla lite. Alexandra behöver en klänning att ha på Majas dop.
Jag har en klänning här hemma som jag tror att jag ska ha på mig. Köpte den på h&m förra sommaren.

Sov så gott!

Klänningen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0