Gymmat

Hallelihallelå!
Måndag och jag har vart ledig. Började dagen med ett tandläkar besök vid 11 tiden (gick kanon!). Efteråt blev det lunch fika med Hanna. Vi har så svårt att få ihop att ses (förutom de gånger hon klipper och färgar mitt hår då hon även är min frisör också men det är inte samma sak) så det var mysigt!
Nu på kvällen blev det 1,5 timmes gymmande med Marika och Madde. Även om man inte tränar samma muskelgrupp så är det ändå roligare att träna eller ja, vara där samtidigt.

Jag är ledig nu tisdag och onsdag också så i morgon har jag synundersökning inbokad. Den vanliga årskontrollen.
Är det någon som har linser och bor i Halmstad så rekommenderar jag starkt kontaktlinspraktiken! Trevliga, hjälpsamma, noga med att man ska gå på regelbundna undersökningar för att se till så att ögonen mår bra ihop med linserna och så att inget ändrats.


God natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0