Rätt vanor

I morgon är det dags för mig att bege mig till gymmet. Jag har inte vart där på lääänge. Slackade ner i somras sedan har jag ju varit i Turkiet två veckor. Jag blev förkyld nere i Turkiet och höll i sig när jag kom hem så har väntat ut förkylningen + några dagar extra nu.
Jag har lärt mig den hårda vägen att inte träna med förkylning. Gjorde det nät jag var yngre och tränade handboll och det ledde alltid alltid till utdragna långa förkylningar som ledde till bihålsinflammation och penicillinkur så nu vilar jag en dag för mycket än för lite.

Men nu ska jag få gymmet till en vana igen! 2-3 ggr i veckan minst. Vill sedan upp till 3-4 dagar i veckan.
Nu första gångerna gäller det bara att släpa sig dit. Alltid de första gångerna som är jobbigast och då man gärna säger, nej men jag åker dit senare eller imon istället. Men när man är förbi det få får man dåligt samvete om man inte tränar, det är skönt när man kommit dit.

Imon blir det också jobb, 1515-23.

Sov gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0