Födelsedagsfirande

Hallå i stugorna!

Haft en bra påskhelg?
Det har jag haft!

I fredags firade vi mig med släktingar här hemma. Åt god mat och efterrätt.
Fick pengar av dem allihop då jag ville ha en iPad.
I lördags vaknade jag av födelsedags sång och presenter. Fick 2 st pandoraberlocker och pengar. Så på förmiddagen åkte jag och mamma iväg så köpte jag iPad 4. Skriver på den nu och är kanon nöjd!!
Fick även en berlock av Christer och en av Madde, Vickan och Robin. Älskar dem.
Det är så roligt med pandora armband för varje berlock är ett minne och man vet vilka man fått dom av.

På påskafton hade vi folk här och sedan gick jag ut med vänner och dansade och hade jätte kul. Tack alla!

Det blev jobb igår söndag 13-19, så segt och tråkigt var det, ville bara hem..
Har jobbat idag också 10-15. Första dagen på mitt 50% vik. Inte timmis längre.

I morgon är jag ledig och ska jag äta lunch med Hanna, alltid mysigt.

Lägger in bild på mitt gamla pandora som är fullt + mitt nya med alla nya berlocker. Stjärnan är gammal men alla andra är födelsedagspresent.

Lägger också in bild på iPaden, körde på ett rosa fodral till.

Ha en fortsatt bra vecka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0