Ledig och slapp helg!

Hej hej hallå! 
 
Jag hoppas att ni har haft en bra solig helg! 
Jag har varit ledig och passat på att njuta av våren. Jag och Christer åkte in till stan igår och köpte oss en varsin smoothie och satte oss vid nissan. 
Hello här i Halmstad gör väldigt goda smoothie, min favorit är jordgubb och hallon/mango. 
 
Idag har det blivit chillande i solen och faktiskt shopping. Hittade igår ett par klackar, stövletter för 399:-. Har på senaste tiden haft samma på mig varje gång jag vart ute, lite lägre klack. Har så många snygga högaklackar men blir så satans lång då jag är 171 cm lång så får välja dem när jag är med längre personer, haha så dumt detta låter! 
Är i alla fall nöjd och hoppas på en utgång snart så jag kan rocka dem.
 
Jag har även beställt 3 böcker, från bokserien Pretty little liars. Beställde hem 3-5 då jag har 1-2 hemma och läst klart dem. 
Efter femte boken på svenska så får jag läsa resterande böcker på engelska. Vet dock inte varför dom inte översätts? Dom kanske inte är så efterfrågade i Sverige.. 
 
Ha en trevlig vecka!! 
Halllon/mango smoothie
 
Nya skorna från skostop, 399:-
 
 
Xoxo 

Kommentarer
Postat av: jenny

De blir kanoners den 18 :-D

2013-04-23 @ 17:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0