Varmt!

Hallelihallelå!

Hoppas ni mår bra i kylan.
Jag slipper äntligen att frysa inomhus då mina föräldrar häromdagen hade en herre här som installerade en pelletskamin. Så varmt och skönt nu alltså.
Även om vi har varmt inne nu så hoppas jag ändå på att våren/sommaren är runt hörnet. Jag är en tjej som älskar att ha på mig en skön tunika, ett par snygga shorts och ett par converse.
Får dock nog längta ett litet tag till.

Jag har vart ledig nu måndag, tisdag och onsdag.
Har väl inte gjort så mycket i veckan egentligen. Hade en lunch och film eftermiddag med Hanna i måndag. Var och hälsade på min söta guddotter igår en sväng. Så söt hon är!!!
Idag har jag fixat naglarna och sedan spenderat dagen med min högra hand och min homie Madde

Imorgon är det dags för jobb igen, 15-20 men innan både jag och Ulle börjar jobba så ska Ulle komma hit och äta lunch. Man får passa på när man är lediga samtidigt!

Slänger in två bilder, en på naglarna och en på kaminen!

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0