Januari 2013

Tiden går för snabbt! Januari 2013 är nu här. "Nytt år nya möjligheter"? Jag hoppas det.
Jag är fortfarande inne i den här 'jag vet inte vad jag vill' svackan så jag hoppas att det nämnda citatet gäller i år.

Jul helgen var väldigt lugn, det var bara jag, mamma, pappa, lillebror och min moster som var hemma hos oss i år. Min moster och hennes man är i Thailand och mormor ville inte komma.

Nyårsafton började jag med att äta hemma för att sedan åka och fira tolvslaget hemma hos Fidde.
Strax efter så gick jag och Taibi in till stan och b&b för att möta upp Dino och dansa lite.
Efteråt så av någon anledning hamnade vi på efterfest så jag vart hemma 5:45 på morgonen. Väldigt rolig efterfest!
Vart dock väldigt lugnt på alkohol fronten under hela kvällen så första dagen på nya året så mådde jag bra.

Idag har jag jobbat, blev lite övertid. Skönt då jag hade väldigt lite timmar i december månad..

Bild på nyårs outfiten och en på mig och Taibi på 00 slaget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0