Känner mig fortfarande hängig..

Fredag kväll. Jag sitter i soffan och kollar på någon b-film på 6:an.
Har ont i huvudet och är seg i kroppen.
Känns inte riktigt som att penicillinet har hjälpt än.
Börjar dock bli så trött på att känna mig sjuk. Eller sjuk och sjuk genom förkyld, trött, huvudvärk och seg i kroppen, fast är väl det som kallas sjuk. 2 1/2 vecka har jag vart sjuk nu. Ska dock jobba på söndag, kan inte vara hemma mer nu ekonomi mässigt sen så är jag så rastlös. Att ha en adhd diagnos och vara sjuk som gör att man bara egentligen bara vill ligga i soffan, den kombinationen kommer inte överens, det spritter i kroppen och jag hade velat krypa ur mitt skinn.

Jag ska nog fika med Christer i morgon så att jag kommer ut lite i alla fall. Var så längesedan jag träffad Christer också!

Ska strax borsta tänderna, tvätta av mig sminket och bädda mer mig och kolla på law and order.

Ha en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0