Legat sjuk

Tjabba tjena hallå!

Så hur flyter januari på då? Har året börjat bra?

Jag låg hela förra veckan utslagen i influensan som nu övergått till en jäkligt envis förkylning. Ska gå till doktorn imon då jag börjat få ont i bihålorna.

Så har inte hänt så mycket, vart hemma från jobb och legat i soffan.
Som tur är så har jag fått pretty little liars säsong 1 & 2 i julklapp så har betat av säsong 1 och 9 avsnitt på säsong 2 nu. Älskar serien även om jag redan sett säsong 1 & 2. Imon/inatt kommer ett nytt avsnitt på säsong 3 ut.


Så ja hann med en vända på gekås innan jag blev sjuk höll jag på att säga men så är det inte, hade feber och det kalaset men hade bestämt med Hanna och ville gärna dit så ja. Dock var det jätte lite folk så det var skönt och gick snabbt. Seeeen däcka jag på soffan i en vecka, haha!

Ska bädda ner mig nu så jag kan vakna i tid så jag förhoppningsvis kan få en tid till vårdcentralen imon.
Att vara sjuk förra veckan förstörde min morgontytm att vakna och gå upp innan åtta- halv nio, senast nio varje dag. Ställer 4 alarm nu men sover förbi, snoozar i sömnen.
Men ska se till att få tillbaka min rytm igen.


Ha en fortsatt bra vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0