Monday

God kväll!

Sitter och kollar på top model just nu.

Jobbade igår, så skönt att jobba igen efter att man legat hemma och varit sjuk. Dock så hade vi inte så jätte många avgångar så vart några timmar på eftermiddagen att dryga ut då det mesta redan var gjort. Men jag och Louise hittade på en egen uppgift som var att torka ur lådorna så folk slipper lägga sina jackor m.m i smutsiga lådor. Så kunde vi ju ha tjejsnack samtidigt.

Idag har jag lunchat med Hanna.
Är så skönt nu när penicillinet börjat hjälpa och jag känner mig piggare.
Passade på att köpa nytt schampo och balsam i stan, använder phc för färgat hår (rosa behållare) och mitt hår blir lent och fräscht av det + att min hårfärg hållt mycket bättre!

Hittade även en tunika på mq, hade tur då den var på rea.

Pappa som egentligen skulle vara iväg och jobba och komma hem imorgon kväll kom hem idag och har åkt på influensan. Tyvärr så har jag smittat. Mamma är jätte förkyld också.
Hoppas bara på att jag slipper bli sjuk igen, haha.


Sov så gott sedan och ha en trevlig tisdag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0