Penicillin babbel

Tjenare onsdag! Hur är läget?

Upp kom jag idag och fick en tid till vårdcentralen. Fick en penicillinkur mot bihållsinflammation.
Blev så tradigt bara. När jag kom till apoteket och skulle hämta ut penicillinet så visar det sig att den penicillin sorten har inte apoteket haft på 6 månader så jag fick traska runt på stan i 1 timma medans apoteket kontaktade min läkare och fick en annan sort utskriven.
Jaja jag fick penicillin i slutändan i alla fall.

Har suttit och kollar på pll (pretty little liars) nu i eftermiddag. Körde min bror en säng till biltema annars så hade vart soffläge.
Är så trött och seg. Hoppas verkligen det vänder med penicillinet nu och att framför allt huvudvärken och snorandet går över.

Det blev ett jäkla babbel om penicillin haha.

Ska fortsätta kolla på Sveriges mästerkock nu.


Ha en trevlig onsdags kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0