Snöig söndag

Hej hej hallå!
Hoppas att allt är bra denna söndag.

Jäklar som det har snöat i eftermiddag. Det gick sakta hem på motorvägen idag, nästan alla låg mellan 70-85 hela vägen hem.

Det vart ganska lugnt på jobbet idag tycker jag. Vi har en avgång 1420 sen så öppnar vi till nästa avgång 1720.

I morgon är jag ledig och ska ha en pyssla om mig dag. Ska fixa naglarna 1415, ska ta bort akrylen och sätta på helt nyt set med tippar oså. Man ska tydligen göra det med jämna mellanrum och mina egna naglar som jag bara förstärker nu lossnar från akrylen och det är ett tecken på att man ska ta bort och sätta på tippar.
Sedan vid 16 tiden kommer min fina vän som även är min grymma frisör Hanna och ska toppa mitt hår. Fräscha upp det lite bara.

Jag är så sjukt nöjd med färgen som Hanna valt att färga mitt hår i. Det är brunt i grunden och som hon sedan färgat över i en lila/röd färg. Älskar det!

Idag är det också countdown, en vecka kvar till Superbowl!!

Läggdags!

Sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0