Hej hej hallå!

Hur underbart är det inte med vårkänslorna som besökt kroppen dom senaste dagarna?! Dagarna är ljusare längre, åh det är så skönt!!

Veckan började bara också, eller ja avslutades bra med.
Var ledig i söndags så min fina vän och frisör vart här hemma och färgade mitt hår, hejdå utväxt!
Igår fixade jag naglarna.

Vårfräscht helt enkelt!

Hade ett besök hos naprapaten idag också. Eftersom jag är förkyld så satte hon mest akupunktur och knäckte bara till så dom värsta låsningarna gick bort.

En väldigt bra start på veckan alltså.
Det enda negativa är väl att låsknappen på min Iphone gått sönder men googlade och hittade ett ställe i staden som byter ut för en 500 kr. Dock hade han inga på lager just nu men borde vilken dag som helst.
Jag vet att jag kan lämna in den och få den iväg skickad och få det fixat gratis men jag har verkligen ingen lust att vara utan ordentlig telefon i 2 v.
Så det är värt 500 kr.

I morgon ska jag ta en kopp kaffe med Marika. Hoppas på sol imorgon igen.

Ha en fortsatt bra vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0