Måndag

Hello!

Ny vecka nya tag!
Lönen kom idag och lika snabbt försvann den, okej inte helt!
Har betalt räkningar, fixat mina naglar, gått på stan med Madde, lagat min Iphone (låsknappen slutade funka), hämtat ut nya linser. Unnade mig även en ny parfym från the body shop, jordgubbs doft 30 ml för 145kr. Hoppas att den håller sig under hela dagen, har haft svårt att hitta just det.

Visst jag hade kunnat lämna in telefonen men asså skicka iväg den minst två veckor, allt försvinner (sälerhetskopierar den men ändå) osv.. Men hittade ett ställe i stan som tar 499:- för att laga det och det tog knappt 1 timma så känns värt det faktiskt.

Blir jobb för mig imorgon tisdag och på onsdag, långa dagar. Väldigt skönt. Jobbar även på söndag men börjar kl 13 då.
Jag fyller år på lördag så tänkte gå ut en sväng.
Nu på fredag kommer släkt och firar mig, så blir middag här hemma vid 14 sedan på kvällen så ska jag träffa Emilia.
Känns som en bra vecka so far!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0