Torsdag

Hallå i stugan!
Mår ni bra?

Själv så är det bra, har vart ledig idag och är visserligen det fram till på söndag.
Började dagen med ett möte kl 10 på arbetsförmedlingen som faktisk gick bra.
Sedan blev det frukost och mys hemma hos Alexandra och Christian.
Begav mig sedan in mot stan, behövde handla sådana tråkiga grejor såsom ansiktskräm och nytt läppsyl.
Vart på systemet och köpte 2 flaskor mousserande som vi ska ha som fördrink här hemma i morgon.
Avslutade eftermiddagen med ett besök hos naprapaten.

Jag fyller år på lördag och eftersom att det är röd dag i morgon så passar vi på att fira mig i morgon så vid 14 kommer gäster för en tidig middag.

Jag och mamma bakade efterrätten idag, lime cheesecake. Hoppas den blir god!!

Sov gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0